Здравейте! Купих колата преди няколко месеца и съм минал около 7-8 хиляди километра с нея. Предишният собственик си е водил сервизна история (на която вярвам, защото всичко по колата е изрядно) и ремъкът е сменен преди не повече от 10-11 хиляди километра. Въпросното свирене се появи след едно каране на по-високи обороти през лятото и изчезваше. Сега като захладня и започна да си свири по-често и по-силно, особено като си пусна климатика. Ремъкът мисля, че е Dayco, а ролките SKF. Въпросът ми е нормално ли е това бързо износване или аз съм го причинил с агресивното си каране?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Свирещ ремък
Collapse
X
-
re
Колега проблема ти е ремъка, аз началото на лятото правих обслужване и след 5к пистовия се прокъса, а беше Contitech-Continental. Сега в тея магазини незнаеш какви боклуци продават. Гледам си от Пловдив, отиди в Тех-ко на Чайка и си купи нов 22 лева ти е на Gates размера е 1840мм мисля.ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++
Comment
-
1836 мм е точният размер на пистовия ремък
Моят е на continental лятото го сменях ,самоче цената му беше 30 лева
Пробвай колега с друга марка различна от дайко ,на служебния ми фият за 5 месеца два пъти сменявах пистовия ремък от марката дайко ,а всичко е наред по шайбите ,на алтернатора е нова ,ролките нови и пак дайко му сложихме щото бил най евтин
Така че послушай колегитеАлфа 147 jtd
115 k.s.
2002 год
Comment
-
Да от Пловдив съм, само че живея в София. Иначе днес като е сухо времето и карах колата нямаше никакво свирене. А преди няколко дена като имаше дъжд и бях видял, че кората е мокра отвътре. Възможно ли е да свири от това, че е намокрен, защото кората ми е откачена от едната страна?2005 156 1.9 JTD 115
2004 GT 2.0 JTS 165
Comment
Comment